Stille Zee - Reisverslag uit Grootschermer, Nederland van Wieger Homan - WaarBenJij.nu Stille Zee - Reisverslag uit Grootschermer, Nederland van Wieger Homan - WaarBenJij.nu

Stille Zee

Door: Louky Wark

Blijf op de hoogte en volg Wieger

25 Oktober 2016 | Nederland, Grootschermer

Het is Wieger die dit schrijft en het gaat over een reis op de massage tafel van Louky Wark en haar massagepraktijk Stillezee. Een prachtige betoverende reis door je eigen lichaam via de oppervlakte diep doordringend tot elke vezel van je lijf....
Kijk zelf maar naar haar website: www.stillezee.com

  • 25 Oktober 2016 - 15:16

    Nicole :

    Wat een prachtige site!

  • 06 April 2021 - 12:12

    Anthony Bijnen:

    Hallo Wieger,

    ik ben Anthony. Blij je gevonden te hebben. Ik zoek contact. Ik woon op het moment in Griekenland. Hijn is begin van dit jaar gestorven in Suriname en ik ben aan het graven in zijn verleden. Kun je me wat contactgegevens opsturen?

    gegroet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieger

Actief sinds 19 Jan. 2011
Verslag gelezen: 2946
Totaal aantal bezoekers 29326

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2016 - 25 Oktober 2016

Stille Zee

29 Oktober 2013 - 24 December 2013

weer een zeiltocht

19 Januari 2012 - 02 April 2012

zeilend tussen de eilanden van het caibische gebie

16 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Mijn reis naar Kenia

Landen bezocht: